Escola Doctor Trueta

• Augmenta la mida de la font
  • Mida de la font per defecte
  • Disminueix la mida de la font
Web de l'Escola Doctor Trueta

4t. Visita de les àvies i avis de la Frederica Montseny

L'alumnat de l'escola estem treballant com a eix tranversal el joc. per saber-ne més sobre els jocs que es practicàven fa una anys, els avis i àvies de la residència Frederica Montseny, han vingut a visitar-nos i a explicar-nos les seves vivències.

Cliqueu sobre la imatge per veure'n més.

6è ENGLISH DAY 2018

El divendres 6 d'abril les nenes i els nens de 6è de 13 escoles de Viladecans, es varen trobar al Cúbic per celebrar la 10a edició del ENGLISH DAY. Va ser un matí ple d'activitats on l'anglès era la nostra llengua de comunicació. Com sempre, vàrem passar una estona divertida compartint bons moments amb altres escoles.

Cliqueu la imatge per veure'n més

P3A- LA MARE DEL NAEEM ENS VISITA

LA MARE DEL NAEEM ENS HA VISITAT PER FER UNA ACTIVITAT AMB FIGURES DE FUSTA I PINTURA, ENS HA AGRADAT MOLT!! LES PODREM UTILITZAR PER DECORAR CASA NOSTRA!!

P3A- DECOREM GALETES AMB LA MARE DE LA VEGA

LA MARE DE LA VEGA HA VINGUT A FER UN TALLER DE DECORACIÓ DE GALETES AMB FONDANT. CRÈIEM QUE ERA PLASTILINA I HEM RIGUT MOLT PERÒ AL TASTAR-LES, MMMMM........ ESTÀVEN BONÍIIISSIMES!!

P3A- LA MARE DE LA LAURA EXPLICA CONTES

LA MARE DE LA LAURA HA VINGUT A LA CLASSE PER EXPLICAR-NOS CONTES I HEM GAUDIT MOLT. ELS CONTES ENS ENCANTEN, GRÀCIES!

FEM LA MONA

AHIR ELS I LES ALUMNES D'INFANTIL VAM FER DE PASTISSERS I PASTISSERES I VAM ELABORAR UN PASTÍS DE MONA... A L'HORA D'ESMORZAR ENS EL VAM MENJAR!!!

MIREU QUE BONES ENS VAN QUEDAR!!!

cliqueu sobre la imatge per veure'n més

6è - COLÒNIES A LA NEU

Els nostres nens i nenes ja són a la neu de Port del Comte. Estan gaudint de bon temps (sol amb una mica de vent). Els propers dies realitzaran activitats com trineus i tubbies. Us enllacem l'àlbum de fotos on anirem afegint les imatges de les colònies.

Cliqueu sobre la imatge per veure'n més

3r - ANEM AL MUSEU DE LA MÚSICA DE BCN

Les nenes i els nens de 3r i 4t hem visitat el Museu de la Música de Barcelona per aprendre "Com neixen i creixen els instruments".

El Museu està situat al costat de L'Auditori (C/Lepant, 150) i els instruments estan exposats com joies, perquè de fet ho són.

Hem vist instruments mooolt antics, d'altres que són experiments d'alguns luthiers, n'hi havia de tots els continents...

Les monitores de l'activitat ens han fet pensar i hem contestat a totes les preguntes que ens feien.

Al final de la visita hem pogut tocar una guitarra elèctrica, un violoncel, una arpa, un orgue de vent i instruments de percussió de Corea.

Tot plegat, ha resultat divertit i educatiu.

Per arribar al Museu, ho hem fet en transport públic:

Rodalies des de Viladecans a Clot --> Enllaç amb la L1 --> De Clot a Glòries --> Caminant fins al Museu

A més hem aprofitat per veure la torre Agbar, el Mercat dels Nous Encants i el Teatre Nacional de Catalunya (TNC).

Aquí podeu veure imatges de la visita al Museu de la Música i del viatge en transport públic:

Cliqueu sobre la imatge per veure'n més

Pàgina 3 de 8

Cooperatives 5è

Segueix-nos a

Ajuntament de Viladecans

Departament d'Educació

QR Web Trueta

Captureu el QR i navegueu des del vostre dispositiu mòbil